سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوچ کده

  • گیم و بازی
  • چرا لپ تاپ را از کالاوما بخریم؟
  • پردازنده: پردازنده Celeron N30506 گیگا هرتز
  • یه بار برای همیشه تلفظ انگلیسی رو یاد بگیر
  • پردازشگر گرافیکی میتوانست بهتر باشد
  • توان مالی
  • ذخیره سازی: 2 ترابایت SSD
  • دقت / رزولوشن: 1080 × 1920 | FHD

عملکرد تمامی مدل های این برند برای مصرف کننده عالی است و پاسخگوی تمام فعالیت های روزمره از جمله مطالعه، جستجو در اینترنت و حتی بازی کردن است. وقتی صحبت از خرید لپ تاپ مناسب برای ادارات می شود، مدل های زیادی وجود دارد که می توانید متناسب با بودجه سازمان خود خریداری کنید. نوآوری در طراحی و ساخت، حرف اول را می زند. نوآوری در تولید لپتاپ توسط لنوو موجب توسعه سیستم هایی با عملکرد باورنکردنی، قیمت کمتر، اندازه کوچکتر و با دوام تر شده است. لپ تاپ استوک اروپا این شرکت دارای تیم حرفه ای از محققان و کارشناسان فنی است که نوآوری را به حد نهایی رسانده اند. به همین دلیل به نظر می رسد که لپ تاپ های لنوو پس از عرضه هر سری جدیدی، بهتر و بهتر می شوند. هیچ مانعی بر سر راه نوآوری این غول کامپیوتری وجود ندارد. کسبوکارها در سرتاسر جهان، لپتاپ های سری Lenovo ThinkPad را بهعنوان لپ تاپ های مناسب برای ادارات و سازمان ها پذیرفتهاند.

  • مجهز به پردازنده نسل یازده اینتل
  • 1 ترابایت SSD
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
  • حداکثر روشنایی سیاه: 0.20 سی دی / مترمربع ؛
  • سری Legionاز لپ تاپ های لنوو

لپ تاپ های 14 اینچی همیشه با هدف حمل آسان طراحی می شوند. معمولا در اکثر لپ تاپ های 14 اینچی خبری از دی وی دی رایتر یا پردازنده های سری قدرتمند نیست. الایت بوک 840 جی وان، محصول سال 2014 اچ پی با طراحی دلنشین و سخت افزار نسبتا مناسبت است. اکنون که این مقاله را می خواهید ما در سال 2017 هستیم اما به جرات می توان گفت این دستگاه هنوز هم قدرتمند و کاربردی است ! دستگاه های 14 اینچی برای تولیدکنندگان بسیار محبوب تر از نوت بوک های کوچکتر و یا بزرگتر از این سایز، مخصوصا برای محیط های تجاری است. در نتیجه تقریبا هر سازنده اغلب چندین دستگاه در این سایز ارائه می دهد و کمپانی HP نیز از این قائده مستثنا نیست. اجازه بدید با مقایسه کوتاه 840 با یکی دو دستگاه شروع به کار کنیم. نام الایت بوک همیشه برای اچ پی نشان دهنده یک محصول برتر بوده است. این مدل از ProBook 640 G1 یک سر و گردن از لحظا کیفیت و قیمت بالاتر است.

شاید تا به حال اسم لپ تاپ های هواوی به گوشتان خورده باشد ، اما هواوی Matebook D14 سری A یکی از بهترین لپ تاپ های هواوی در محدوده قیمت 25 تا 30 میلیون تومان است. به جرات می توان گفت که این لپ تاپ بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان محسوب می شود. این لپ تاپ به پردازنده نسل 10 Core-i7 مجهز شده و (سری 10510U ) 16 گیگابایت رم DDR4 دارد ، همچنین حافظه داخلی آن یک هارد SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است. البته از نظر کارت گرافیک نسبت به سایر مدل ها کمی ضعیف تر بوده و به گرافی Intel MX250 با ظرفیت 2 گیگابایت مجهز شده است. همچنین یکی از بهترین لپ تاپ های سال 2021 از نظر باتری نیز به شمار می رود. از نظر گرافیکی کارت گرافیکی ای ام دی VEGA 8 دو گیگابایتی روی این سیستم مجهز است که برای مصارف عادی و بازی های سال 2015 تا 2019 مناسب خواهد بود.

کارشناسان، لپ تاپ XPS 13 را به عنوان بهترین محصول این کمپانی معرفی میکنند. این لپ تاپ سریع، نازک و بسیار سبک بوده و کیفیت ساخت بالایی هم دارد. استفاده از آن برای اکثر کاربران عالی بوده و میتوانید از صفحه نمایش آن برای انجام کارهای مختلفی مانند تماشا کردن فیلم، تجربه بازی و ادیت فیلم استفاده کنید. بنابراین، به عنوان یک لپ تاپ کوچک، میتوانید از این محصول به سادگی استفاده کرده و از کیفیت 4K صفحه نمایش هم لذت ببرید. این محصول بسیار جمع و جور بوده و هنوز هم جزئیات بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. این لپ تاپ میتواند هر تسکی را اجرا کرده و بازیهای پیشرفته و گرافیکی را نیز برای شما فراهم کند. میتوانید با آن به انجام کارهای هوشمندانه و خلاقانه پرداخته و از اپلیکیشنهای طراحی و مدل سازی استفاده کنید. قیمت لپ تاپ دل بسیار مناسب بوده و ارزش پرداخت را با توجه به چنین مشخصاتی دارد.

خرید لپ تاپ لنوو. کدام لپ تاپ لنوو برای شما بهترین است؟ دیجی سنتر طیف گستردهای از رایانههای نوتبوک Lenovo و لپتاپهای 2 در 1 را ارائه میدهد، بنابراین میتوانید ویژگیها را با قیمت متعادل کنید و بهترین لپتاپ Lenovo را برای خود پیدا کنید. طیف وسیعی از رایانه های شخصی ویندوزی را خواهید دید که برای کارهای روزمره خانگی، برای روزهای کاری پربار و برای قدرت پردازش شدید طراحی شده اند. همچنین با Chromebook های Lenovo روبرو خواهید شد که برای مرور وب، ایمیل و کار با اسناد ابری ایده آل هستند. صفحه نمایش لپ تاپ آینده شما مکان خوبی برای شروع است.لپ تاپ استوک ایسر لپتاپ با صفحهنمایش لمسی لنوو، ناوبری بصری روی صفحهنمایش را امکانپذیر میکند و به شما امکان میدهد به راحتی روی رایانهتان ضربه بزنید، تند بکشید و بکشید مانند تلفن هوشمند یا تبلت. آیا صفحهنمایش کوچکی را ترجیح میدهید که حمل آن آسان باشد، یا میخواهید یک صفحه نمایش بزرگ برای سادهسازی چندوظیفگی و ارائه نمای سینمایی در حین پخش فیلم یا بازیها؟ یا شاید داشتن رزولوشن 4K Ultra HD برای شما در اولویت باشد؟ همچنین باید به نوع و ظرفیت ذخیره سازی لپ تاپ فکر کنید. برخی از مدلها دارای یک هارد دیسک داخلی بزرگ برای ذخیره فایلهای شما در یک مکان هستند، در حالی که لپتاپهای لنوو بیشتر و بیشتر از یک درایو حالت جامد فشرده برای راهاندازی و زمانهای دسترسی سریع استفاده میکنند. 5 لوازم جانبی لپ تاپ لنوو که باید در نظر بگیرید.

  • لپ تاپ لنوو وای 530
  • وزن: 1.9 کیلوگرم
  • تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم ؟
  • رم :16GB DDR4
  • افزودن به سبد
  • صفحه نمایش:15?6 inch HD Display, 1366 x 768 Pixels Resolution
  • مشخصات اسپیکر

همزمان با رشد لنوو از نظر عرضه لپ تاپ در بازار، رتبه اپل در زمینه طراحی لپ تاپ افت میکند. مک بوک ایر قدیمیترین مدل لپ تاپهای اپل است که هیچ تغییر ساختاری خاصی نداشته است. کیبوردهای پروانهای و پورت USB Type-C تنها تغییراتی هستند که از مدتها پیش در مک بوکها اعمال شدهاند؛ اما تکلیف نوآوری این وسط چه میشود؟ در حالی که برخی از مدلهای لنوو در زمره لپ تاپهای گیمینگ قرار میگیرند، پورتهای مک بوک ایر همچنان محدود هستند. بنابراین حتی اگر بخواهید با اتصال درایو USB به انتقال اطلاعات بپردازید با وجود مک بوکها بسیار محدود هستید. این در حالی است که با بهترین لپ تاپهای لنوو و با قیمت پایینتر میتوانید از سادهترین تا پیچیدهترین عملیات نرم افزاری را مدیریت کنید. در حال حاضر ارزان قیمتترین مدلهای لنوو با قیمت 13 میلیون به عنوان یک میان رده ایده آل به فروش میرسند. اما در ازای این قیمت شما چه امکاناتی دریافت میکنید؟

در غیر این صورت خیلی مهم نیست اینکه یک دکمه از یک صفحه کلید کار نکند یا مثلا چند دکمه . در هر صورت صفحه کلید باید کامل تعویض گردد. برای تست درست صفحه کلید و موس پد می توانید از نرم افزارهایی مانند PassMark KeyboardTest استفاده نمایید.همچنین شما می توانید یک صفحه word باز کرده و عملکرد تک تک کلید ها را روی آن بررسی کنید . سامانه های خنک کننده در لپ تاپ ها در صورت خرابی می تواند صدمات گران قیمتی به قطعاتی مانند CPU و گرافیک لپ تاپ وارد نماید . لذا کنترل دوره ای این قسمت از اهمیت زیادی برخوردار هست و معمولا لپ تاپها را هر 6 ماه یا یک سال سرویس دوره ای انجام می دهند . یکی از مسائلی که همیشه بعد از خرید لپ تاپ باید کنترل شود وضعیت باتری لپ تاپ می باشد. هاردهای مورد استفاده در لپ تاپ یا از نوع HDD هستند یا SSD. بعد از دانلود و نصب نرم افزار ،آن را اجرا کنید.

همچنین فناوری Reduce Blue Color استفاده شده در این لپ تاپ باعث کاهش آسیب به چشمها میشود. ویژگیهای فنی این لپ تاپ آن را در دسته لپ تاپهای میانرده رو به بالا قرار میدهد. پردازنده به کارگرفته شده روی این لپ تاپ Intel Core i5 11370H است که با 6 هسته و فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز قدرت پردازش بالایی را فراهم میکند. این پردازنده فوقالعاده با 12 مگابایت حافظه کش و قابلیت اورکلاک تا 4.4 گیگاهرتز بهترین و در عین حال اقتصادی ترین گزینه برای لپ تاپهای گیمینگ است. لپ تاپ ایسوس مدل TUF516PE دارای 512 گیگابایت حافظه SSD قابل ارتقا است که نسبت به حافظه HDD سرعت پردازش لپ تاپ را افزایش میدهد. حافظه رم لپ تاپ ایسوس مدل TUF516PE 8 گیگابایت و از نوع DDR4 بوده و فرکانس آن به 3200 گاهرتز بر ثانیه میرسد. مادربرد این لپتاپ مجهز به دو اسلات رم است که هرکدام تا 16 گیگابایت رم را پشتیبانی میکنند.

  • شارژدهی ضعیف باتری
  • تنوع بالای محصولات
  • آداپتور لپ تاپ AC (AC ADAPTER)
  • قیمت بسیار پایینتری دارد
  • SSD: 256GB NVME GEN3
  • رم: 8 گیگابایت حافظه DDR4

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده است. قیمت لب تاپ hp دست دوم سعی در جلب رضایت کاربران خود دارد. را نیز دریافت نمایید. دیجی کالا محصولات خود را به تمام نقاط ایران ارسال میکند. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا علاوه برعرضه محصولات متنوع، با ارائه کدهای تخفیف مختلف به صورت روزانه یا در مناسبتهای گوناگون سعی در تامین رفاه حال مشتریان خود دارد. در پلتفرمهای مختلف منتشر و اطلاع رسانی میشوند. گاهی دیجی کالا برای ترغیب کاربرانی که به تازگی ثبت نام کرده و یا خریدی نداشتهاند، کدهای تخفیف مخصوصی ارائه میدهد تا بتوانند کالاهای دلخواه خود را با تخفیف خریداری کنند. خوشبختانه دیجی کالا علاوه بر مشتریان جدید، همیشه رضایت مشتریان قدیمی خود را نیز درنظر گرفته و برای رفاه حال آنها نیز کدهای تخفیف در مناسبتهای مختلف ارائه میدهد تا همیشه بتوانند محصول دلخواه خود را خریداری کنند. این کدهای تخفیف برای مشتریانی که خرید داشتهاند و یا از قبل ثبت نام کرده و سفارشی نداشتهاند، اعمال میشوند. در هنگام خرید محصولات از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا غالبا مشاهده میکنید که هزینه اضافهای تحت عنوان هزینه ارسال به فاکتور خرید شما اضافه میشود که گاهی شما را از خرید منصرف میکند.